środa, 23 lipca 2014

Dobre i tanie/niedobre i tanie.

Dziś kosmetyki z Biedronki. Dwa udane i jeden, który jest całkowitą pomyłką.
Zacznę od tych dobrych ;).
1)Tusz do rzęs
Kolorowe tusze do rzęs są czymś czego używam sporadycznie, przede wszystkim latem. Ten zaskoczył mnie intensywnym kolorem na rzęsach (co nie zawsze się udaje nawet "lepszym" tuszom) i trwałością. Silikonowa szczoteczka dobrze rozczesuje rzęsy, nie ma obawy o zlepianie, a kolor jest naprawę intensywny. Jeśli uda wam się go jeszcze dorwać to polecam. Cena 9zł.
2) Odżywka do paznokci
Tu skusiło mnie przede wszystkim opakowanie. Nie zawsze chce mi się cierpliwie wcierać olejek do skórek. Ten zaopatrzony jest w pędzelek- po przekręceniu wydobywa się kosmetyk i możemy go szybko nałożyć.
Wg producenta zawiera olejek z migdałów, cynamonu i kurkumy. Pachnie dosyć przyjemnie. Cena 9zł.
3)Zestaw cieni do powiek w sztyfcie 20zł
Cienie niestety okazały się nieudanym zakupem-  kolory są mało intensywne, mają pełno świecących drobinek, które nie chcą się zmyć nawet jak kolor już zejdzie.


Liczyłam na to, że niebieskiego i fioletowego będzie dało się używać jako eyelinera, żółty od razu spisałam na straty ;), różowi dałam szansę na ustach- ale wyglądało to fatalnie, bardzo się rolował i odpadał całymi płatami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz