niedziela, 13 lipca 2014

Honeymania The Body Shop

Mam problem z Body Shop'em. Uważam, że większość kosmetyków nie jest warta swojej regularnej ceny, ale zawsze jak tam wchodzę mój rozsądek przegrywa ;). Tym razem obyło się bez wyrzutów sumienia, bo zestaw Honeymania dostałam w prezencie.
Przede wszystkim byłam ciekawa zapachu kosmetyków z tej serii. Nie zawiodłam się, zapach jest ciepły, subtelny z wyczuwalną, ale nie dominującą nutą miodu.
Po użyciu masła do ciała zapach długo utrzymuje się na skórze. Skóra jest także nawilżona i przyjemnie miękka przez dłuższy czas. Masło mimo swojej bogatej konsystencji szybko się wchłania.
Gorzej jest z peelingiem do ciała, który jest bardzo zbity-nałożenie go nie jest łatwe. Drobinki ścierające są bardzo małe i delikatne i jest ich mało. Po nałożeniu na wilgotną skórę, w ogóle nie czuć, że to peeling. A po nałożeniu na suchą nie da się go rozsmarować, bo jest strasznie gęsty. Może sprawdzi się to u osób z wrażliwą skórą, ale ja w ogóle nie czuję ścierania :/.



Dałam mu już kilka szans, ale nie mam na tyle cierpliwości żeby się z nim męczyć. Zdecydowanie wolę BodyShopowe peelingi o galaretkowatej konsystencji (ale i tak zwycięża Organic Shop).
W skład zestawu wchodzi też żel pod prysznic i mydełko w kostce- oba pachną ładnie, nie wysuszają- ciężko wymagać czegoś więcej od tych produktów :).
Jeśli jeszcze kiedyś skuszę się na coś z tej serii to raczej na masło do ciała.



6 komentarzy:

  1. nigdy nic z the Body Shop'u nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, jaką masz cere.. suchą czy tłusta? Ma tendencje do świecenia się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszaną- nos i broda mocno się przetłuszczają, cała reszta potrafi być przesuszona.

      Usuń
    2. Dziękuję :) A jak się sprawdza Cetaphil Dermakontrol krem nawilżająco-matujący z spf 30 ? :D Bo chciałabym kupić, ale boję się, że pod podkład się u mnie nie sprawdzi, bo będę się świecić w ciągu dnia :'(

      Usuń
    3. Tak jak pisałam w poście jest całkiem nieźle- parę godzin wytrzymuje, potem wymaga przypudrowania. Używałam go z podkładami Maybelline Affinitone, Pharmaceris i Chanel Vitalumiere- z żadnym nie było problemu, nic się nie rolowało no i skóra świeciła się mniej. Może da się w aptekach dostac próbki tego kremu?

      Usuń
    4. Ja na niego wpadłam w aptece internetowej i zaczęam szukać o nim opinii i tak wpadłam tutaj ;) Chciałam kupić zwykły Cetaphil pod pokład, ale mam cerę mieszaną i się boję, a w aptece internetowej wpadłam na ten krem i to w dodatku "matujący" i z spf, więc coś idealnego, jednak wiadomo, że nie musi być tak jak obiecuje producent. Dziękuję serdecznie za odpowiedź ;)

      Usuń