sobota, 19 kwietnia 2014

Dziegciowa maska oczyszczająca do twarzy od Babuszki Agafii

Jakiś czas temu pokazywałam dużą porcję kosmetyków Babuszki Agafii, w poręcznych opakowankach (TU). Testowanie zaczęłam od Ekspresowej Regenerującej maski do włosów. Była w porządku, ale niczym szczególnym się nie wyróżniała. Następnie przyszła kolej na Zmiękczający Peeling do stóp- całkiem niezły.
Ale prawdziwym hitem okazałą się maska do twarzy. Otwierając ją po raz pierwszy trochę się bałam- zapach dziegciu nie należy do przyjemnych. A maska pachnie obłędnie! Intensywnie ziołowo, trochę męsko- chciałabym mieć takie perfumy ;). Ale nie z powodu zapachu używa się maseczek.

Po pierwszym użyciu, nie zauważyłam żadnej drastycznej zmiany. Ale już po kilku użyciach (stosuję ją 2 razy w tygodniu) skóra stała się bardziej oczyszczona i gładka, wydaje mi się też, że przed okresem pojawia się mniej krost na twarzy. Plusem jest też to, że maska nie wysusza i nie podrażnia skóry, co przy produktach oczyszczających czasem się zdarza. No i ten zapach ;).
skład


Maska jest wydajna, ale jak ją zużyję na pewno kupię kolejne opakowanie. A w międzyczasie sprawdzę jeszcze Maseczkę Odmładzającą z mlekiem łosia i Odświeżającą z Irysem.
Cena- 7zł za 100ml.



1 komentarz:

  1. Nie używałam jeszcze tej maski. Kupiłam ostatnio jakąś z tej serii jednak jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń