wtorek, 29 kwietnia 2014

Wiosna na ustach- Bourjous Rouge Edition i Color Boost

Ostatnio zrobiłam duże zakupy szminkowe- konturówkę i szminkę Essence pokazywałam TU. Dziś pora na Bourjous. Skuislam się na Color Boost w odcieniu Fuchsia Libre (mam już Orange Punch) i szminkę Rouge Edition.




Color Boost to szminka/błyszczyk w modnej ostatnio formie grubej kredki. Kolor jest intensywny, błyszczący o półtransparentnym wykończeniu. Pisałam o nim TU.
Rouge Edition to "klasyczna" szminka. Mocno kryje i jest baaaardzo trwała.
Wybrałam intensywny róż- nr 12 Rose Neon Ouvert.



Główną zaletą szminki jest jej trwałość- spokojnie wytrzymuje cały dzień a przy tym nie wysusza ust. Pierwszy raz musiałam użyć płynu do demakijażu do usunięcia szminki ;). Poza tym bardzo podoba mi się jej opakowanie- proste, z czarnego plastiku ale nie tandetne. Szminka kosztuje ok 40zł i dostępna jest w 9 kolorach.

I na koniec wszystkie kolory. Po lewej stronie Color Boost, po prawej Rouge Edition.
Myślę, że będą mi towarzyszyć w makijażu całą wiosnę i lato.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz