środa, 10 września 2014

♥ Sephora ♥

To będzie post pochwalny :).
Zrobiłam zakupy w sklepie online Sephory- skusiła mnie niższa cena podkładu Smashbox Liquid Halo, do tego dołożyłam zapach Issey Miyake Pleats Please i parę drobiazgów- w sumie zapłaciłam około 320zł. Miło zaskoczyło mnie, że w paczce oprócz zamówionych produktów znalazłam całkiem duże różowe pudełko.
A jeszcze milej zrobiło się, jak je otworzyłam :).
W pudełku znalazłam spore próbki zapachów: Calvin Klein Endless Euphoria (15ml), Marc Jacobs Dot (4ml), Tous Sensual (4ml), Chloe Chloe (4ml).

Mini szminkę Le Rouge Givenchy w kolorze 202 Rose Dressing- chłodny, brudny róż.

Żel do demakijażu (świetny- pisałam o nim TU), żel pod prysznic i próbkę Porefessional Benefit.

No i samoopalacz w piance.


Wiadomo, że każdy lubi dostawać prezenty, więc Sephora ma u mnie dużego plusa :).





1 komentarz:

  1. Czemu Boots mi nie daje takich prezentów albo Debenhams ?! Ja tam zostawiam fortune a jedynie co to jakies marne próbki perfum :P no dobra dużo punktów na karte się zbiera ale też bym chciała dostać takie pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń