czwartek, 31 lipca 2014

Zakupy

Kilka nowości z ostatnich dni. Wykorzystałam  15% zniżkę w Sephorze na wszystkie produkty i promocję na wybrane kosmetyki w The Body Shop.
Skusiłam się na zestawm kosmetyków Herborist, bazę Benefit i grejpfrutową mgiełkę do ciała.

 Kosmetyków firmy Herborist nigdy nie używałam, zestaw zawiera krem na dzień (15ml), krem pod oczy (5ml) i dwie maseczki czarną i białą (30ml). Używa się ich jedna po drugiej- najpierw czarna oczyszczająca twarz a następnie biała. Cena zestawu-95zł, dostępny tylko w Sephorze.
Benefit Stay Flawless czyli baza pod podkład przedłużająca jego trwałość do 15 godzin. Baza jest w sztyfcie co przyspiesza nakładanie. Użyłam jej dziś po raz pierwszy i dobrze sprawdziła się w upale- podkład nie spłynął ze mnie przez 10 godzin. Nie jest to produkt który będę stosować codziennie- pewnie zostawię go sobie na imprezy i bardzo upalne dni. Do kupienia w Sephorze za 60zł (cena regularna to 155zł- przegięcie).


I na koniec orzeźwiająca mgiełka do ciała obecnie do kupienia za 30zł (cena regularna to chyba 49zł). Grepfrut dołączy do Moringi, która już mi się kończy. Trwałość zapachu nie jest imponująca, ale w końcu to tylko mgiełka- używam jej parę razy dziennie. Nie wykluczone, że wrócę po kolejne zapachy :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz