wtorek, 1 lipca 2014

Wyprzedaż w Sephorze

Weszłam dziś przez przypadek do Sephory. I wyszłam z niej uboższa :/. A wszystko przez wyprzedaż.
Moje zakupy:

1) Podróżne opakowanie świetnego żelu do demkijażu. Pisałam o nim TU. Opakowanie 50ml kosztuje teraz 6,9zł. Warto wypróbować!
2) Róż Sephora Artist's Blush- 26zł. Jeszcze nie stosowałam na twarzy, ale wydaje się dobrze napigmentowany i nie ma żadnych błyszczących drobinek. Dołączony do opakowania pędzelek nie nadaje się do niczego, ale to akurat żadna niespodzianka.
3) Benefit They're Real- wersja miniaturowa tuszu za ok 25zł. Jak dla mnie wszystkie mascary powinny być produkowane w mini wersjach- nie byłoby problemu z wysychającym tuszem i realny stałaby się zalecany przez producenta  czas używania, czyli 6 miesięcy.
4) Givenchy Dahlia Noir L'Eau- to już całkowity spontan. Zazwyczaj zakup perfum planuję, chodzę, wącham i szukam odpowiedniego zapachu. Ten zaintrygował mnie na tyle, że kupiłam od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz