piątek, 13 grudnia 2013

Maybelline Master Drama Chromatics

Pokażę dziś dwie kredki do oczu, które ostatnio dołączyły do mojej kolekcji. Na stronie producenta znajduje się informacja, że jest to letnia edycja limitowana ale sądzę, że bez problemu można ją znaleźć w drogeriach. Z 3 dostępnych kolorów wybrałam 2. Nie skusiłam się na odcień Magic Magenta, który jest intensywnie różowy i bałam się, że na oku da efekt zapalenia spojówek.
Pozostałe kolory to Purple Light czyli śliwkowy fiolet i Turquoise czyli turkus ;).


Kredki mają klasyczny kształt i opakowanie z zatyczką w kolorze kredki, co ułatwia znalezienie odpowiedniego koloru w kosmetyczce.

Kredki mają jedną wadę, z której wynikają kolejne. Są bardzo miękkie, a przez to mało wydajne no i trudno nimi narysować cienką kreskę. Ale wybaczam im to, bo mają bardzo intensywne kolory i są bardzo trwałe.
Wytrzymują na powiece 10 godzin, nie odbijają się i nie znikają. Łatwo zmywają się mleczkiem do demakijażu.
Jestem z nich zadowolona i polecam fankom kolorowych kresek. Cena to ok. 20zł.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz