czwartek, 23 stycznia 2014

Jagodowy duet

Te dwa kosmetyki Balea od pewnego czasu uprzyjemniają mi pobyt pod prysznicem.
Ich kolory i zapach (nieco sztuczny ale przyjemny) kojarzą mi się z latem.
Żel pod prysznic dobrze myje i kosztuje ok 6zł za 300ml. Skład nie jest wybitny, ale nie zauważyłam żeby po użyciu żelu skóra była wysuszona, więc się nie czepiam.


Żel do golenia też dobrze się sprawdza, jest bardzo wydajny, łatwo zmienia się w pianę. Po goleniu skóra nie jest wysuszona ani podrażniona, za to ładnie pachnie. Cena żelu  to 10zł.
To jedne z niewielu kosmetyków Balea, które do tej pory wypróbowałam. Poza nimi miałam kakaowy dezodorant (nigdy więcej), jakąś maseczkę do twarzy i odżywkę do włosów (całkiem niezła). Myślę, że skuszę się na inne zapachy żeli pod prysznic.
Polecacie jakieś inne produkty Balea, które warto kupić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz