środa, 1 stycznia 2014

TOP 2013

Troszkę spóźnione podsumowanie moich ulubionych produktów z  (już) zeszłego roku.

Pielęgnacja twarzy
Zwycięzcami tej kategorii są kremy do twarzy NORMAMAT Ireny Eris, pisałam o nich TU i zdania nie zmieniam. Krem na dzień świetnie matuje a krem na noc intensywnie nawilża skórę.


Pielęgnacja ciała
Odkryciem tego roku są peelingi Organic Shop, na razie zużyłam bambusowy (TU) i kawowy i nie mogę się doczekać następnych, a wybór  jest ogromny.

Makijaż
Niekwestionowanym zwycięzcą jest podkład Smashbox Liquid Halo, już napisałam pochwalną recencję, którą podtrzymuję. Stosuję go codziennie od miesiąca i zużyłam ok 1/5 butelki, więc wydajność jest całkiem niezła.

Drugi produkt w tej kategorii to cień do powiek także firmy Smashbox. Pochodzi z TEGO zestawu.
Nazywa się Sapphire i jest matową czernią z turkusowymi drobinkami. Bardzo ciężko jest uchwycić na zdjęciu jego piękno. Na powiece wygląda świetnie i jako kreska i nałożony na jej całość.



Paznokcie
Rzadko prezentuję tu lakiery, bo moje paznokcie zazwyczaj są w takim stanie, że wstyd je pokazać ;/. Ale to nie znaczy, że ich nie maluję. W tym roku moim ulubionym lakierem był essence z edycji Vintage District w kolorze 04 Get Arty. Bardzo oryginalne połączenie betonowej szarości z czerwonym shimmerem.


1 komentarz:

  1. ten cień piękny! te drobinki w nim obłędne! *.* musi się wspaniale prezentować na oku!

    OdpowiedzUsuń