środa, 12 lutego 2014

Pharmaceris N

Moja twarz jest kapryśna i gdy zbyt intensywnie skupiam się na zwalczaniu zaskórników i nadmiernego błyszczenia to na pierwszy plan wychodzą rozszerzone naczynka i skłonność do zaczerwienień.
Dzieję się tak szczególnie przy takiej pogodzie jaką mamy teraz. Nie pozostaje mi wtedy nic innego jak porzucić ostre peelingi i sięgnąć po kosmetyki łagodzące.
Bardzo lubię lubię te z Pharmaceris N, a szczególnie piankę do mycia twarzy i peeling enzymatyczny.

Pianka porządnie oczyszcza twarz nie wysuszając jej. Nie mam po niej uczucia ściągnięcia skóry i nie pieką oczy. Opakowanie zawiera 150ml kosmetyku, który jest dość wydajny- jedno naciśnięcie pompki uwalnia wystarczająco dużo pianki do porządnego umycia twarzy. Cena to 28zł.


Drugi kosmetyk to peeling enzymatyczny- jeden z niewielu który naprawdę działa.


Efekty na pewno nie są takie jak po Mikrodermabrazji z Daxa, ale jednak skóra jest zauważalnie gładsza i wygląda na bardziej wypoczętą. I to wszystko bez żadnego tarcia. Instrukcja na opakowaniu zaleca trzymanie peelingu na skórze od 5 do 8 minut, ja pozostawiam nawet na 15. Nigdy nie zdarzyło mi się żeby peeling mnie podrażnił.
Tubka peelingu o pojemności 50ml kosztuje około 24zł.
W SuperPharmie często zdarzają się promocje na produkty Pharmaceris- warto na nie poczekać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz