sobota, 19 października 2013

Na bogato!

Trochę się wahałam czy pokazywać zdjęcia lakieru na moich paznokciach, bo ich stan znacznie odbiega od tego co widzę na innych blogach, no ale zaryzykuję :).
Lakier Sally Hansen Xtreme Wear w kolorze Coin Flip. W sam raz na złotą polską jesień.
Kolor starego złota, który pięknie mieni się w świetle. Lakier ma fajny, szeroki pędzelek, maluje się naprawdę łatwo. Jeśli ja daję radę to każdy sobie poradzi :).
Na zdjęciach widoczne dwie warstwy, które dają kompletne krycie, jedna może się sprawdzić jako top na innym kolorze- muszę to przetestować. Lakier ładnie się trzyma przez 4-5dni, szybko schnie, właściwie nie mam żadnych zastrzeżeń. 
Mam za to jeszcze jego dwóch kolegów
Po lewej Mint Sorbet o kremowym wykończeniu- używałam go głownie latem na stopy- bardzo ładny efekt z opaloną skórą. Niestety przy  malowaniu trzeba się trochę namęczyć, bo lubi robić smugi.
I najnowszy w mojej kolekcji Gunmetal- taki metaliczny lekko wyblakły granat, też odrobinę smuży ale nie aż tak jak miętowy.

Lakiery są naprawdę fajne i niedrogie- ostatnio w Hebe kosztowały 10 albo 11zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz