poniedziałek, 21 października 2013

Niedzielne zakupy

Mimo łądnej pogody spędziłam wczoraj chwilkę w centrum handlowym, a konkretnie w drogeriach.

1. Superpharm
Tu akurat nic nie kupiłam. Interesował mnie nowy podkład Max Factor Whipped Creme ale była tylko pusta półeczka. -30% na podkłady L'oreal mnie nie skusiło.

2. The Body Shop
Chciałam zobaczyć co jest przecenione, bo normalne ceny ich produktów są dla mnie w większości nieproporcjonalnie wysokie do jakości . Kupiłam zestaw z masłem kakaowym: masło do ciała, peeling, żel pod prysznic (250ml) i myjka przeceniony ze 149 zł na 99zł w taki ładnym prezentowym pudełku. Wzięłam tez podkład w kompakcie, o którym myślałam od dłuższego czasu- nowa cena 25zł (zamiast 80zł) znacznie przyspieszyły moją decyzję. Nie powstrzymał mnie nawet brak testerów. Wzięłam najjaśniejszy i pasuje.
Fluid z serii Extra Virgin Minerals też jest przeceniony- kosztuje 45zł. Masła do ciała 35zł zamiast 65. Dostałam też kupon zniżkowy na kosmetyki z serii świątecznej (wanilia, imbir, żurawina) ważny w listopadzie i dający 25% zniżki, ale niestety nie na zestawy tych kosmetyków.



3. Phenome
Do tej pory to miejsce mnie onieśmielało, ale zebrałam się na odwagę i weszłam ;). Chciałam kupić pumeks i rozgrzewający krem do stóp, ale akurat tych produktów nie było. Zamiast tego wzięłam rozgrzewające masło do ciała Tangerine SPA (52zł za 50ml), wypróbowałam je też na miejscu- bardzo przyjemne. Kupiłam też maseczkę łagodząco-kojąca do cery naczynkowej (145zł za 125ml), to akurat będzie prezent, ale może uda mi się kiedyś wypróbować. Dla siebie wzięłam próbkę (sporą!) Bazy zapobiegającej podrażnieniom i zaczerwienieniom, ostatnio czytałam o niej dobre rzeczy na którymś blogu. Jeśli się sprawdzi chętnie kupię. Dołaczyłam też do ich programu lojanościowego- za każde wydane 10zł dostaje się punkty, które potem wymienia się na produkty,a za jednorazowe zakupy za 500zł (co akurat nie jest tam trudne :/) uzyskuje się status VIP i zniżkę 20% na wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz