czwartek, 17 października 2013

Nowe nabytki

Weszłam ostatnio do Rossmanna po kostki do toalety. Wyszłam z kostkami i nie tylko...

Od lewej:
1. Lekki krem nawilżający przeciw błyszczeniu Mixa- mój krem na dzień powoli się kończy, więc coś trzeba było kupić. Na razie mogę tylko napisać, że ma przyjemny zapach i szybko się wchłania. Kosztował 15zł

2. Korektor pod oczy z kulką Rival de Loop :)- metalowa kulka bardzo przyjemnie chłodzi, preparat jest wodnisty, trzeba go chwilkę wklepywać palcami. Stopień krycia-słaby/średni. Na pewno nie ukryje dużych cieni pod oczami. Cena ok 10zł

3. Serum regenerujące do ust Eveline- całkiem przyjemna pomadka, ja mam wersję perłową (bardzo subtelna) jest jeszcze zwykła i sensitive. Producent obiecuje, że po 7 dniowej kuracji usta będą piękne, zdrowe itp. Nie do końca w to wierzę,ale spróbuję. Od dziś przez 7 dni do ust będę stosowała tylko tą pomadkę. Ciekawe czy będą jakieś długotrwałe efekty (pewnie nie). Koszt 5,5zł

4. Wibo eyeliner- ostatni raz kupowałam kosmetyki Wibo chyba w gimnazjum ;). Eyeliner skusił mnie ładnym srebrnym kolorem (producent określa go jako stalowy) i ceną- 8zł. Dziś użyłam go pierwszy raz- na razie się trzyma i wygląda całkiem nieźle.

5. Wibo Gel Like lakier do paznokci- kolor nazywa się Mglista Poświata, według mnie to mocno rozbielona cytryna ze złotym shimmerem. Cena 5zł

6. Tołpa Odżywczy balsam-miód do ust- najdroższy z moich zakupów 18zł, na razie czeka aż skończę testować pomadkę z Eveline.

I jeszcze jeden zakup, już nie  Rossmanna
Mydło w płynie z nowej serii Ziaji (Ziaii?)- do wyboru kaszmir, jedwab i olejek arganowy. Ja wybrałam tą pierwszą wersję. W sklepie zapach wydawał się całkiem przyjemny- taki ciepły, otulający- w sam raz na jesień. Niestety pod prysznicem stał się zbyt mocny- mam uczucie jakby ktoś dusił mnie poperfumowanym szalikiem (może nawet kaszmirowym :P ). Ale jak to w Ziaji przynajmniej cena jest przystępna-5,5zł za 500ml, poza tym żel nie wysusza skóry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz