sobota, 12 października 2013

Pierwszy post

Muszę przyznać, że mam troszkę tremy zaczynając bloga i pisząc ten post. Dlaczego?
-bo jest już strasznie dużo blogów kosmetycznych
-bo nie jestem żadnym ekspertem, tylko dziewczyną która lubi kosmetyki
-bo nie mam super-wypasionej lustrzanki, która robi super-wypasione zdjęcia
-nie ma budżetu, który pozawala na wykupienie całej Sephory i Douglasa

Więc po co w ogóle zaczynać?
-lubię pisać o kosmetykach, do tej pory robiłam to na wizażu a tu mogę mieć wszystko w jednym miejscu
-wierzę, że jednak kogoś może zainteresować moja opinia
-będę przedstawiać tu kosmetyki, które według mnie są naprawdę warte uwagi i przestrzegać przed wyrzucaniem pieniędzy, skupię się głównie na markach drogeryjnych ale czasem pojawi się też coś droższego i wartego uwagi

Teraz troszkę o mnie:
mam 26 lat, cerę mieszaną i naczynkową- zaskórniki na nosie i brodzie, czasem wyskoczy jakaś krosta, no i rozszerzone naczynka, też głównie na nosie, karnację mam jasną, a włosy długie

po pracy lubię: czytać książki, spacerować z psem, czasem biegać, gotować, słuchać muzyki, chodzić na koncerty a najlepiej mi wychodzi robienie bałaganu gdziekolwiek się pojawię ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz