środa, 27 listopada 2013

Właściwe kosmetyki w niewłaściwych opakowaniach

Do napisania tego postu zainspirowały mnie dwa kosmetyki:
Receptury Agafii Serum do twarzy do 35 lat Zachowanie młodości (pisałam o nim TU)
i  Elizabeth Arden Visible Difference Oil Free Lotion. Oba kosmetyki łączy niedostosowanie opakowania do konsystencji.

Na usprawiedliwienie Elizabeth Arden można dodać, że nie mam produktu pełnowymiarowego.
Pochodzi z zestawu, który kupiłam kiedyś w TK Maxx. Jest to tuba zawierająca 30ml lotionu, natomiast "prawdziwa" wersja to eleganckie opakowanie o pojemności 50ml z pompką.
                                                     Pełnowymiarowy produkt
                                                                Zdjęcie ze strony feelunique.com



Serum zamknięte jest w pojemniku z ciemnego szkła z pipetą. Wygląda ładnie, gorzej z używaniem. Serum jest dosyć gęstym kremem i wydobycie go dołączoną pipetą jest trudne i czasochłonne. Zazwyczaj kończy się to tak, że próbuję wytrząsnąć je na dłoń, ale w ten sposób nie mam żadnej kontroli nad ilością która wypłynie. Domyślam się, że pipeta ma za zadanie dodawać produktowi "luksusowości" ale znacznie lepiej sprawdziłoby się opakowanie z pompką.







































































Z odwrotnym problemem mamy do czynienia w przypadku kosmetyku EA. Jest zamknięty w dosyć miękkiej tubie z za dużym otworem. Lotion jest na tyle rzadki, że nawet bez naciskania naopakowanie wylatuje z niego. Zazwyczaj więcej niż jest potrzebne. Tutaj także opakowanie 
   z pompką (albo pipetą ;))byłoby bardziej praktyczne.

Nie wygląda to zbyt estetycznie no i dużo lotionu 
się marnujena zakrętce


I jeszcze jeden całkiem obiecujący produkt, o którym na pewno napiszę kiedyś osobny post- Clarins Truly Matte Pore Minimizing Serum. Tu jest prawie idealnie, bo jest dosyć rzadki i ma opakowanie z pompką. Ale pompka jest źle "skalibrowana" i jak się nie zachowa wystarczającej czujności to serum ląduje na kafelkach/podłodze/lustrze a nie na ręce.


Kogoś jeszcze wkurzają nieprzemyślane opakowania? Czy tylko ja mam z tym problem ;)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz